Training Optimale service- en klantgerichtheid


Deze training is maatwerk en wordt afgestemd op de individuele behoeften van de klant. Wel is het zo, dat er een aantal onderwerpen belangrijk zijn bij het thema 'Service’. 

Afhankelijk van het aantal af te nemen dagdelen en specifieke behoeften van de klant, kan een keuze worden gemaakt uit onderstaande onderwerpen.


  • LSD techniek (behoeften en pijnpunten van de klant helder krijgen)
  • Stemgebruik en lichaamstaal
  • Structuur in je gesprekken
  • Regie houden
  • Omgaan met klantemoties
  • Je eigen emoties onder controle houden
  • Grenzen aangeven
  • Slechtnieuwsgesprek voeren
  • Oplossingsgericht denken en handelen
  • Positief taalgebruik
  • Feedback geven
  • Metacommunicatie


Investering per dagdeel (3,5 uur) ongeacht aantal deelnemers: €595 (ex. BTW en ex. reiskosten a €0,35/km)
Locatie: Wordt verzorgd door de klant
Maximaal aantal deelnemers: 8



Neem contact met mij op om een aanvraag te doen, of voor het bespreken van de mogelijkheden.

 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn